Умови доступності Студінської гімназії для навчання осіб

з особливими освітніми потребами


ЗАКОН УКРАЇНИ   «ПРО ОСВІТУ»

Download
Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами
Стаття 19.pdf
Adobe Acrobat Document 72.0 KB
Download
Стаття 20. Інклюзивне навчання
Стаття 20.pdf
Adobe Acrobat Document 160.2 KB


Інклюзивне навчання в гімназії

 

     Кожна дитина – особлива. Незалежно від стану здоров‘я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Саме цей принцип є основним в організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

     Сьогодні інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами впроваджують з метою реалізації їхнього права вибору навчального закладу та форми навчання. Однією з форм навчання є нова, але визнана в багатьох країнах світу інклюзивна форма освіти, яка забезпечує безумовне право кожної дитини навчатися в загальноосвітньому закладі за місцем проживання.

 

    В гімназії створено освітнє середовище, яке відповідає потребам і можливостям дітей. Навчання учнів з особливими освітніми потребами відбувається за індивідуальним навчальним планом, яким передбачено проведення корекційно-розвиткових занять вчителем-логопедом і практичним психологом.

 

     У 2020-2021 н. р. в гімназії працює 1 інклюзивний клас, в якому навчається 1 учень -

Уляк Олександр Миколайович, учень 5 класу.

     Асистентом вчителів працює Турлай Зоряна Ярославівна.


Follow us: