У яких випадках учні можуть звертатися  до психолога

чи соціального педагога?

 

  1. Якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
  2. Якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як    себе поводити у такій ситуації;
  3. Якщо Ти відчуваєш, що Тобі  потрібна допомога  лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
  4. І просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє…

   Психолог  здійснює різноманітні напрями роботи: психодіагностику, індивідуальне та групове консультування, корекційно-розвивальну роботу з використанням технік арт-терапії, пісочної терапії, лялькотерапії,  казкотерапії та музикотерапії.

 

   Тому атмосфера психологічного кабінету дуже значима, адже це місце, в якому можна говорити про все, що турбує і є важливим для кожного учасника навчально-виховного процесу.



Download
Центри соціальних служб Івано-Франківської області
Лист_інформація_центри соціальних служб.
Adobe Acrobat Document 2.1 MB

Контакти для звернення в  Калуський міський центр соціальних служб для сімї, дітей та молоді









Запобігання  булінгу, сексуального насильства

та сексуальної експлуатації в Інтернеті

     З  метою   запобігання   булінгу,   сексуального насильства та сексуальної експлуатації в Інтернеті протягом тижня у 5 – 9 класах проведено інформаційно – просвітницькі уроки «Інтимне селфі в Інтернеті, «#Не ведусь: я знаю, як спілкуватися в Інтернеті», основна мета яких - онлайн-безпека дітей, захист від ризиків, пов’язаних з використанням Інтернету.

     З учнями 5 – 6 класів було сформовано навички безпечного спілкування із онлайн- друзями. Моделювались можливі наслідки віртуальної дружби та розробили алгоритм дій у разі небезпеки, використовуючи «Щит захисту».

    З учнями  7 - 9   класів  говорили  про  такі поняття, як «секстинг» (під цим терміном розуміють  поширення фотографій, повідомлень інтимного характеру через сучасні засоби зв’язку), використовували тест «Білборд».                           Діти працювали в парах, обговорювали ризики та складали план дій у разі потрапляння у подібні ситуації.


Follow us: